Kimi Räikkönen
Kimi Räikkönen
A legjobb pilóta

 
Kimi aláírása

 
 
 
Nemzeti lobogónk:)
 
A legjobb csapat
 
Team McLaren Mercedes
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
 
 
Látógatók
Indulás: 2006-04-28
 
TRY.HU számláló

TRY.HU

 
Kimis óra és naptár

 
Üzenőfal

Regizzetek, szavazzatok, írjatok a vendégkönyvbe és csetre,nézzetek jól körül:) és gyertek máskor is:)

 
Button és link

Need for Speed

(kivételes esetek)

 
 
Ch@t
Akik hirdetni akarnak azok meg tehetik a 'REKLÁMOZZ ITT'-be!És létszíves ne írkáljátok a nevembe már nagyon unalmas!
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
 
Gumik

 
FIA
 
Köszi:)

 
Akinek nem tetszik ...
 
Rádiók
Szuper Rádiók!
 
Jobb klikk és kijelölésgátló
 
Kurzor
 
Link-effekt
 
Jobb klikk
 
Kurzorkövető
 
Csúszkaszínesítő
 
F1 Hírek
F1 Hírek : A FIA megpróbálja kiiktatni a flexi-szárnyakat

A FIA megpróbálja kiiktatni a flexi-szárnyakat

!G@'I30®!  2006.06.15. 22:11

A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) egyszer s mindenkorra pontot szeretne tenni a hajlékony szárnyak körüli vita végére, és azonnali hatállyal megváltoztatja a hátsó légterelőkre vonatkozó szabályokat.

A FIA technikai delegátusának vezetője, Charlie Whiting levélben értesítette a csapatokat, hogy a jövő hétvégén megrendezésre kerülő Kanadai Nagydíjtól távtartókat kell elhelyezniük a hátsó szárnyaikon, mellyel biztosítani tudják, hogy nagy sebességnél sem hajlanak meg azok.

A hajlékony szárnyak körüli mizéria már a szezonnyitó Bahreini Nagydíjon megkezdődött, mikor a Ferrari hátsó szárnyai kerültek középpontba. A Maláj Nagydíjon azonban bebizonyosodott - egy fedélzeti kamerás felvételből -, hogy a Ferrari első szárnyának felső eleme bizonyos sebességek felett megmozdul, és más szöget vesz fel. Ezt követően a Nemzetközi Automobil Szövetség a Ferrari mellett a McLaren és a BMW Sauber istállót is felszólította arra, hogy változtassa meg szárnyainak topológiáját.

Már-már úgy tűnt, hogy a hajlékony szárnyak körüli vita elcsitul, ám a Brit Nagydíjon ismét megkezdődtek a találgatások, mely csapatok használják továbbra is a flexibilis szárnyakat. Egyesek úgy gondolják, hogy a Ferrari kimagasló végsebessége is a "flexi" szárnyaknak köszönhető, míg más élcsapatok is erőszeretettel alkalmazzák a hajlékony szárnyelemeket.

Egyes tanulmányok szerint úgy érhető el jobb aerodinamikai hatékonyság, ha a nagyobb sebességeknél a hátsó szárnyakat alkotó két - közel vízszintes - elem közelebb kerül egymáshoz, ezzel csökkentve az autó leszorító erejét, ami magasabb végsebességet eredményez. A két egymáshoz képest párhuzamosan elhelyezkedő szárnyelem a lassabb szekciókban ismét eltávolodik egymástól, ezzel növelve az autó leszorító erejét a lassú kanyarokban.

Feltételezések szerint vannak olyan csapatok is, melyek bizonyos sebességeknél teljesen ki tudják iktatni aerodinamikai csomagjukat, ezzel jócskán lecsökkentve az autók légellenállását.

Mivel a soron következő montreali és indianapolisi megmérettetés ideális terep a hajlékony szárnyak számára, hiszen mindkét pálya hosszú egyeneseket és lassú kanyarokat tartalmaz, az irányító testület úgy érezte, eljött az idő, hogy lépjen.

A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) arra szólította fel a csapatokat, hogy a Kanadai Nagydíjtól helyezzenek el autóik hátsó szárnyain egy bizonyos távtartó elemet, mely arról gondoskodik, hogy a két szárnyelem minden esetben 50mm távolságban legyen egymástól. Ezzel a szövetség ki akarja zárni a hajlékony hátsó szárnyak használatának lehetőségét, és ezzel végleg pontot szeretne tenni az ügy végére.

A Williams istálló technikai igazgatója, Sam Michael a következőket mondta: "A csapatoknak távtartót kell alkalmazniuk, és a két hátsó szárnyelem nem mozdulhat el egymáshoz képest."

A hajlékony szárnyak kérdése már a Technikai Munkacsoport (TWG) legutóbbi ülésén is szóba került, ahol a csapatok technikai igazgatói a távtartók 2007-es idénytől való bevezetését javasolták. A szövetség azonban úgy döntött, az eszköz használatát azonnali hatállyal kötelezővé teszi a csapatok számára.

A távtartók használatával ugyan csökken a hajlékony szárnyak megjelenésének a valószínűsége, nyilvánvalóan nem oldódik meg minden. "Az autó minden egyes eleme mozog" - magyarázta egy magát megnevezni nem kívánó forrás. "Az első szárnyak is hajlanak, a kis szárnyacskák sem statikusak, szinte az autó minden eleme mozog. Ezt egyszerűen nem lehet kiszűrni."

forrás: www.f1hirek.hu

 
Az oldal logója
 
F1 hivatalos logó

 
Hány napja nyilt meg a honlap?
 
Boldog névnapot!
 
F1-eseknek sztem igen:)katt a szövegre
Beállítás Kezdőlapnak!
 
 
 
 
 
 
 
F1-es kocsik
 
McLaren
 
 
 
 

Webber  és Kimi (Imola 2006)

The Champion

Kimi’s birthday

Kimi balszerencséi 7 és fél percben

Kimi katonáskodik+edz

Kimi és az autó

Kimi helyben hagyja Fisichellát

F*cking Räikkönen

Kimi & Montoya

Svájcban

Képekben

Monacóban

Cirkuszban

Kimi és Ajax

Kimi

Az olimpián

2001-2004

Nescafé reklám

Kimi Räikkönen

 
 

Pilóta Pont
1. F. Alonso 100
2. M. Schumacher 90
3. F. Massa 52
4. K. Rikkönen 49
5. G. Fisichella 49
6. J. Button 31
7. J.P. Montoya 26
8. R. Barrichello 21
9. N. Heidfeld 19
10. R. Schumacher 16
11. D. Coulthard 14
12. J. Trulli 10
13. P. de la Rosa 10
14. J. Villeneuve 7
15. M. Webber 4
16. N. Rosberg 2
17. C. Klien 2
18. V. Liuzzi 1
19. C. Albers 0
20. T. Monteiro 0
21. S. Speed 0
22. T. Sato 0
23. Y. Ide 0
24. S. Yamamoto 0
25. F. Montagny 0
26. R. Kubica 0

 

Csapatok Pont
1. Renault 149
2. Ferrari 142
3. McLaren 85
4. Honda 52
5. Toyota 26
6. BMW Sauber 20
7. Red Bull 26
8. Williams 10
9. Toro Rosso 1
10. Super Aguri-Honda 0
11. Midland 0

 
Ajánló

 
Infó

TÖRÖK GP:

augusztus 26-án(szombat):

 12:45-kor időmérő edzés

augusztus 27-én(vasárnap):

 13:30-kor futam

 

Naruto rajongói oldal | konoha.hu | Látogass el konoha falujába | KONOHA.HU | KONOHA.HU | KONOHA.HU | KONOHA.HU | KONOHA    *****    Turbózd fel a kreativitásod! Prémium grafikai források a PNG Tree-n.    *****    Anime tematikájú Cinematic trance zene és látványvilág Arcadia fantáziavilágában és még sok más videó a chanelen    *****    PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA///PREKAMBRIUM.GPORTAL.HU /// PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA    *****    RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO.GPORTAL.HU ///RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///    *****    RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL    *****    RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL    *****    PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU    *****    "TEKERJ VISSZA" - RÉGI KERÉKPÁROK IDÕSZAKI KIÁLLÍTÁSA - BAJA TÜRR ISTVÁN MÚZEUM    *****    Naruto rajongói oldal! Felkerült John Man Ninja címû könyvének elsõ fejezete. Olvass, Filmezz, Tanulj!! KONOHA.HU    *****    Debrecen Nagyerdõaljai, 150m2-es alapterületû, egyszintes, 300m2-es telken, sok parkolós családiház eladó 06209911123    *****    Velaris, a második otthonom Fanfictionból új rész került fel    *****    NSYNC - Ha nosztalgiáznál, vagy érdekel,mi történik most a ByeByeBye elõadóival, akkor nézz be - NSYNC    *****    Szereted az egyedi történeteket? Kíváncsi vagy, hogy mire képes egy hobbi író? Ha igen, nézz be hozzám!    *****    Sziasztok! A Moobius pályázatán elindult két regényem. Kérlek támogass! Bõvebb információt itt olvashatsz. Katt rám.    *****    Sziasztok! A Moobius pályázatán elindult két regényem. Kérlek támogass! Bõvebb információt itt olvashatsz. Katt rám.    *****    Debrecen Nagyerdõaljai, 150m2-es alapterületû, egyszintes, 300m2-es telken, sok parkolós családiház eladó 06209911123    *****    RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL    *****    PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA